2008-04-06
 23:19:42

En hel

I natt hoppas jag på att jag ska kunna sova hela natten, istället för att vakna 2-3-4ggr på 1 natt... Hållt på så här sen efter olyckan. Väldigt jobbigt att vakna upp helt klar vaken, kolla på klockan o se att man sovit i 2 timmar..

Illamående likadant.. Kommer å går..

Ska bli såååå kul att äntligen få flytta. till GBG oxå^^, Jippie... Hoppas på att snabbt o lätt få ett jobb så man kan få sig en inkomst.. Så man kan leva lite.. Känns inte kul att hela tiden gå runt å oroa sig över att allt kommer gå runt varje månad. Usch vilken panikkänsla jag fick..
Tänk så kommer jag inte ha råd att bo i GBG? Iofs bara till att flytta hem, men inte så snällt mot Martina.. Så jag vill, verkligen VILL ha ett jobb! Säg vem som inte vill de.


Herregud vilken panik/ångest jag fick nu... Vet inte varför, men de verkligen bara knöt sig i bröstet på mig... Denna känslan har jag inte saknat. Den kom till mig ofta den tiden jag mådde som värst, med skärsår i armarna å allt sånt.. Ja, ni som vet, ni vet hur jag har mått.. Den känslan kom till mig nu igen..><...


Blir flytt som sagt i Maj. Inkomst o allt sånt löser sig förhoppningsviss.. Ska boka resan till London som oxå ska bära av i Maj. Fixa allt med festivalen i sommar med... Mycke som ska lösas på en o samma gång känns de som.. Kanske därför känslan kommer tillbaka? Denna tidspress, pengapress osv..


Ska ta dagen imon till att skriva nya Cv till arbetena i GBG som jag tänkt söka.. Ska skriva ett Cv till Djurbutiker, ett till Hunddagis, ett till Cafeer, ett till övriga butiker o företag, industrier.
Sen när jag kommer upp, så ska jag gå runt o ge alla utvalda butiker, Cafeer, industrier osv mina Cv. Och hålla alla mina tummar på att någon utav dom ringer o ger mig något jobb... Iaf några timmar, dagar i veckan. Så man får någon inkomst.. För att gå runt hemma, o göra ingenting börjar jag bli lite smått knäpp utav ><...


miini

längtar tills imaj!


sazza

Jag med^^ Som faen



PUBLICERAT: 2008-04-07, 15:23:36 | URL: http://sazziz.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: