2007-10-15
 22:24:28

Dags för att ta tag i en utmaning

Blivit utmanad utav Isa att skriva 8 saker om mig själv.


1. Jag älskar  festivaler. Livet på en festival är så befriande, man glömmer bort vardagen för ett tag. Längtar till sommaren då fler planer på festivaler runt om i världen väntar med sötaste Ida ♥ Äventyr, Tokeri, Galenskap, Dans och Kärlek!

2. Barfota är verkligen ett liv som passar mig perfekt ♥

3.
Sprudlar av idéer så ja knappt vet var ja ska göra av dom

4. Vad vore livet utan naturen? Absolut inget i mina ögon

5. Envis på både positivt och negativt sätt

6. Djurvän

7. Sätta sig vid skolbänken igen nästa år ska man göra. Konsthantverk är de som gäller just nu

8. Mina vänner är ovärderliga för mig. Ni betyder allt för mig. Vad vore jag utan er? ♥ till er alla


image61
 (Phille å jag på FullMoon-07)


Natalie

duktig flicka =)



PUBLICERAT: 2007-10-16, 09:56:17 | URL: http://trollisch.blogg.se
Mini

söt du e:D håller med dej på många punkter..



PUBLICERAT: 2007-10-16, 17:00:16 | URL: http://minisch.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: