2007-05-02
 19:49:18

Förvirrad

De är allt som jag säger...FÖRVIRRAD, de är de jag e just nu.... Vill bara gråta ut allt, men kan inte, gråter ja nu, så leder de  bara till mer dumheter. Och orkar liksom inte mer, skuldkänsler leder till dumheter, dumheter leder till skuldkänsler, en enda stor OND cirkel... Kan inte alla tankar bara försvinna, och aldrig mer komma tillbaka??

Ska ja skriva ner allt som stör mig i mitt sinne? De kanske gör de hela lite bättre? Ska jag berätta för dom inblandade hur allt ligger till? Och såra en väldans massa? Eller ska jag hålla allt inom mig, för att göra mindre skada på andra och mer på mig själv istället?

Mina matvanor och kroppstänk går mot de värre..Vad ska jag göra... Känslorna har stängts av, och ja får veta att en person tycker väldigt mycke om mig, men jag känner inget alls....Ska ja vänta å se va som händer? Ska jag berätta hur allt ligger till? Ska jag berätta för den andra personen som ja tidigare haft känsler för att dom är tillbaka och ev sabba allt där? Eller ska även detta stanna inom mig?

HUR FAEN SKA JAG GÖRA MED ALLT?
Vill någon kidnappa mig från mitt tänkade och aldrig mer släppa mig??


Ska nog försöka göra ett själssökande snart..

image28


Isse

Brukar du meditera? Kanske kan hjälpa att få ordning på tankarna? Prova först med 10 min och öka sedan om du klarar det till 20min. Kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: