2007-06-22
 21:32:34

Nytta

Dagens låt: Moby- Lift me up (Sesto Sento rmx)

Köpte mig nyss en ny kamera^^    Hi Hi

image32


Denna lilla skönhet blir snart min^^
Ska man hitta hitta tiden till & börja fota igen nu då..... 
Nästa inköp blir nog en overlockmaskin.... ska hitta en bra nu bara....


Nu när jag börjat jobba en massa, så hinner ja verkligne inte med mycke alls... Hinner knappt känna efter längre. Men de kan väl vara lite bra de me...

Måste bara hinna med att åka ner till Malmö & in till Nubia innan som stänger butiken den 7/7 ><


 Glad midsommar alla..


Martina

Jag åker ju bussen vettu men vi ses ju där. måst eju bo på samma camp eller hur ? =) Jag är avundsjuk på din kamera du köpt dig förrästen!!!



PUBLICERAT: 2007-06-27, 02:36:43 | URL: http://martinag.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: