2007-12-23
 21:20:16

London<3

?En helg i London, och jag är KÄR!!

I'm in love in Camden Town.... ? Finns inga ord riktigt som förklarar hur de var där... Skulle lätt flyttat till Camden, om ja hittat ett roligt jobb.

Va på Dream Tempel med., en progg-fest i London... Träffade Petra, Johanna o Sara. Lärde känna en jätte mysig kille med, Benjamin?

image97 Petra o jag


image98 Benjamin, jag o Johanna



Tack så jätte mycke för helgen i London♥




Igår hade jag & min kusin bestämt för å baka godis, & godis blev de... I massor

image99


Använde oss av nästan 2,5kg choklad^^
        blev lite CornFlakesgodis

Vi hade skoj under baket, men har fortfarnde inte fått någon julstämning... N'ästa år, så ska jag fira där de finns snö, i fjället kanske... Om jag ens kommer fira överhuvudtaget... Julen i mina ögon är väldigt överskattat, allt handlar typ om presenterna osv... Inga presenter nästa år, bara umgås med nära å kära... Skulle vilja fira med vänner faktiskt. Men får se va som händer... ! 1 helt år kvar... Hinner hända en massa

Kanske inte ens bor här, Kanske får jobbet i Uppsala som ja sökt, då, va händer då?




Jag hade inget o göra för någon dag sedan, så tog ö räknade mina kjolar som ja har hemma^^, bara för att..
Blev 11-14 stycken^^, hihiih.. De ni...

Mina älskade kjolar^^ HAHA..Ska försöka få bild på alla, skulle vara skoj å se.. Tycker jag


Johanna

OJ! Ge mig några av dina kjolar woman! *hihi* =)
IIH jag vill börja skolan tesammans me dig nästa år ju! Bestamt mig att hur det nu blir så ska jag börja där nästa år iaf, och du med tycker jag!
God jul gumman!
XxX



PUBLICERAT: 2007-12-24, 03:53:07 | URL: http://tripped-illusion.bloggagratis.se
Johanna

Glömde skriva att det va superkul att du kom och hälsade på och du får göra om det snart igen, ska se till att få lite mer ledigt från jobbet tills nästa gång :P

ljus&värme



PUBLICERAT: 2007-12-24, 04:34:31 | URL: http://tripped-illusion.bloggagratis.se
sazza

Ja vill oxå börja skolan me dig nästa år.... Hoppas på ett sätt att ja inte får jobbet...

Ja måste komma till London snart... Men då ska ja åka me någon annan. Kanske du har eget me...

*~KÄRLEK



PUBLICERAT: 2007-12-25, 19:23:12 | URL: http://sazziz.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: