2007-08-19
 00:33:30

Nya pass

Ska sätta mig ner nu i helgen, och skriva upp nya tuffare träningspass..... Som inte får läggas på hyllan. Ska ha mål som kan nås inom en snar framtid.. Nu är jag trött på att gå runt och sukta efter den perfekta kroppen ( i mina ögon). Håller jag detta schema så kanske jag får den kropp som jag så länge velat ha, inom 4-5 månader. Eller??  



Måndag: Styrka på gymmet, Tid: 1-2 timmar

Tisdag:   Simning, Löpning, Gång, Tid:  1-3 timmar

Onsdag: Styrka på gymmet, Tid: 1-2 timmar

Torsdag: Simning, Löpning, Gång, Tid: 1-3 timmar

Fredag: Styrka på gymmet, Tid: 1-2timmar

Lördag:  Valfri; Simning, Löpning, Gång,   Tid:  2-3 timmar

Söndag:  Valfri; Simning, Löpning, Gång   Tid:  2-3 timmar





Ska skriva ner före- och efter vikt, tider, avstånd  osv. Vecka efter vecka kanske. Så man håller koll på allt..


Förbränning på hög nivå^^ haha...
Man kanske ska träna upp sin vighet igen, när man ändå håller på med all denna träning?

 Så som Sofia Boutella kanske...


Undra hur jag ska hinna med allt annat som jag vill göra. Men jag hittar väl tiden.


Natalie

*skälla på sazza* man måste ha en vilodag! du får inte slita ut dig helt =/



PUBLICERAT: 2007-08-19, 23:17:51 | URL: http://trollisch.blogg.se
Natalie

*skälla på sazza* man måste ha en vilodag! du får inte slita ut dig helt =/



PUBLICERAT: 2007-08-19, 23:18:00 | URL: http://trollisch.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: