2007-08-27
 00:15:34

Back on the same bad tracks

Trodde jag precis kommit ur/ifrån mina dåliga tankar, skärande, ångest och allt detta negativa som spökat i mina tankar under en längre tid.

Men inte. efter allt som hände igår, alkohol på tom mage (ja, ni läste rätt) , blev för snurrig för mig, klarade inte av snurret, orden som sas, (även om de bara var bra ord som blev sagt), så började jag hyperventilera eftersom jag fick panik utav orden och snurrandet, kunde inte med de. Jag som trodde jag varit redo för detta, men icke, de är ingeting för mig, iaf inte just nu.  

Och nu, har jag tappat allt. Vet inte vad jag känner längre, för något, känslomässigt iaf.
Jag vet han känner för mig, och de har jag vetat länge, men jag känner inte samma tillbaka, inte på samma sätt som han gör. Ska prata med honom någon dag när jag känner mig tillräckligt stark för de, men inte just nu.


Fick ett talesätt ifrån Erika, som fick mig att inse lite; "Du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan!"

Insåg att jag inte älskar mig själv, har aldrig gjort, kommer dröja en väldigt lång tid innan jag kommer göra de med.
Vill inte hamna i en depression igen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: