2007-08-14
 18:23:25

2 år tillsammans

Igår firade jag & söta Martina 2 år.  ♥~*13 Augusti 2005*~♥

~Grattis, sweetheart~ ♥

Första gången vi träffades kommer jag ihåg som om de vore i helgen^^
Jag & Jonas var på Wizardry, vi bestämde oss för att ta oss in till någon i Göteborg, för och låna dusch & en säng. Jonas & jag letar aktivit i våra små telefonböcker. Men ingen verkar vara hemma. Då kommer Jonas med ide'n att ringa till Martina, (som Jonas bara träffat litegrann 1 gång) haha. som jag får reda på när vi väl är på väg hem till henne. Jag tyckte de va grymt pinsamt att åka hem till någon man aldrig träffat, eller bara 1 gång. Men väl framme så mötes vi av VÄRLDENS gulligaste, vackraste människa, lilla MARTINA! ♥

Vi fick i oss lite & äta, sova gott i en go säng. Sen pigga, glada & ny duschade, begav vi oss tillbaka till Wizardry med Martina.


image39

MARTINA: 
Du betyder så oerhört mycke för mig! ♥ Skulle inte klara mig utan dig. Finner inga ord för din betydelse för mig! Evig kärlek till dig min sköna♥



image40  ~*Vi två tillsammans♥ = Oändlig kärlek*~


Anonym

Tack gumman! sötast!(L)



PUBLICERAT: 2007-08-14, 21:26:13 | URL: http://minisch.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: