2007-04-10
 23:21:16

Hunnit

Idag har jag hunnit med å göra en massa^^,
Somnade vid tre i natt å vaknade till när mamma kom hem vid 7 imorse.... men somnade om igen, som tur va, vaknade klockan 9 igen, hade ställt klockan denna gången, skulle ringa till Billy igen, ang att min färg i min nya tatuering släppt >-< så måste ha de ifyllt igen, fick en ny tid den 11 Maj. Ska även få se dom nya skisserna till min rygg tatuering den dagen med^^, 
Visst är den fin!!  

image10


Somnade om efter samtalet med Billy (som blev lika snurrigt som vanligt), klockan ringde vid 11 igen, men orkade inte gå upp så ställde om klockan till 12 >-< Fyyyy mig. Bussen till träningen går 13.20!
Karro trodde jag skulle banga från träningen idag, men ICKE! Hinner med bussen (tack å lov), å kommer in till stan, (tog 35min med bussen), väl inne så betalade jag ett par byxor som jag har köpt från Titania Design, Grymt snygga.   



Kommer till träningen typ 14.30. Sorry Karro! Avtalat tid 14.00. Men men, vi körde skiten ur oss iaf^^,  tog en tur i solariet oxå. Klockan 16.15 var vi helt slut, och jag tog telefonen och ringde till Monica och Emo för å fråga om dom hade lust å äta lite med mig, (hör å häpna, hon äter >-< ), vi tog en tur in till Sibylla, vart bara jag som åt >-< (hatar att vara den ända som äter, känner mig så uttittad).

Sen vid 17 tiden tog Monica och Emo farväl å begav sig in till stan igen, medan jag gick till körskolan för å plugga lite teori^^, snart är de dax, hör ni!!    PLUGGA MER!!

Tänkte att jag tar bussen hem vid 18.00.... Börjar skriva sms med min mor, som skriver att hon ska ´köra min bror till gymmet å så kan ja få åka med hem sen, vi kommer överens om att mötas vid stora vägen där ja kan/ska lämna bussen. Men mitt dumma nöt, hoppar av en hållplats för tidigt >-< å får gå till mötesplatsen som va avtalad. Hann precis, mamma svängde upp precis då jag kommer över gatan^^, tajming va!

Kommer hem vid 19 någonting, och öppnar mitt brev som jag har fått ifrån Brukshundsklubben. Imorgon ska jag, Indra å mamma ut i skogen med valpkursen och spåra för första gången. För er som inte vet, så har vi fått tillökning i familjen, en liten rottistik vid namn Indra som nu är...hmm... 6månader^^,. Längtar till å få komma ut i skogen igen å träna spår, hoppas Indra gillar de. Isf ska jag fortsätta träna de med henne längre fram oxå^^,
Ska gå en instruktörskurs till hösten ^^, ska bli intressant, att få lära sig mer om hundens beteende.
Kursen är gratis, bara att man MÅSTE hålla i 2-3 kurser de första året, sen 2 kurser på 3år lr va de nu va >-<, but this i fix^^, hahaha.     Ska få hålla i en massage/streching-kurs längre fram med, för dom som är intresserade. Är jue trotts allt Diplomerad Hundmassör! ^^,
    Blev en snabb träning med Indra ute idag oxå^^, hon e jätte duktig! gömde mig bakom en stor en, å hon hittade mig^^,


     ♥Nikita, ♥Vicki och Indra♥                       ♥Nikita och Indra♥

Nikita är min bebis^^, ♥




Kärlek och ljus till er alla mina vänner♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: