2007-04-09
 15:47:22

En sådan dag

Idag är en sån dag som känns helt onödig att vakna upp till.
Hade jag kunnat hade jag nog blundat och aldrig mer vaknat upp, så som de känns just nu iaf.
Har ingen att umgås med idag heller, antingen är man inte hemma, eller så är dom upptagna.
Vill umgås med min mamma men hon vill inte heller göra något.
Faen!! >_<         Jag vill flytta!!  Långt bort!
Pappa får mig jue inte att må bättre iaf.
Kommer nog säga upp kontakten med honom när jag kommit härifrån.



image6

Jag älskar denna konstnär som målad alla dess vackra små älvor, tänk att kunna ha samma fantasi, samma gåva att kunna måla <3

Ne! Om man ska gå och försöka få igång sitt målande igen!

Kärlek till er alla mina vänner!

Namárië


Martina

Aww kom till gbg så kan vi leka nått haha =)



PUBLICERAT: 2007-04-09, 16:50:02 | URL: http://martinag.blogg.se
Natalie

Jag har sett exakt den älvan som en tatuering, kan skicka den när du blir online nästa gång =)



PUBLICERAT: 2007-04-09, 18:25:47 | URL: http://trollisch.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: