2012-10-15
 16:27:36

Föräldrarnas

Ja då har föräldrarna bestämt sig för att sälja huset. 
Dom har köpt sig en lägenhet centralt istället. 
 
 Fasaden
Utsikten som man har där. 
Entré
Från matrummet mot entrén
Entré, med braskaminen i blickfånget
Vardagsrummet, direktkontakt med uterummet
Uterummet mot trädgårdssidan
Vardagsrummet
Köket med matplats, vacker vy härifrån
Vy från köksfönstret
Matrum i anslutning till köket
 Sovrum 1 av 3 (Mitt rum när jag bodde hemma.) 
Sovrum 2 av 3 
Sovrum 3 av 3 
Badrummet
Allrum/hobbyrum
Tvättstuga
Verkstad
Fristående garage
Bostadsplan
 
Dom har redan fått en som är väldigt intresserad av huset. Och vill ha tillträde redan i Januari... Problemet är bara att mina föräldrars nya lägenhet är klar för inflyttning först i Maj.... 
Haha,, Nåja det l,öser sig. Jag kanske kan hyra ut min lägehet till dom och åka utomlands;)
 


|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilket fantastiskt fint hus :)

Svar: Skulle haft före & efterbilder. Jo dom har kämpat med det :D
Sazza



PUBLICERAT: 2012-10-16, 05:30:38 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: