2012-10-17
 17:46:00

Ännu ett

Fick återigen "Nej kan inte".
Återigen, står vi har,.. Själva..WIIE just fucking wiie.. 
Tack för alla tips och råd jag fått under tidens gång.
Men jag vet inte hur i helvete jag ska göra. Hur i helvete tar man tag i något som man inte kan sätta fingret på, vad som är felet (Blev den meningen rätt?) Mer än ensamheten som en del dagar är på gränsen att få mig till drastiska beslut? 
Kan någon säga det? Hur i helvete gör man? 
Prata om något med någon som är "proffs", när man inte vet felet på? Hur kommer man fram till svaren då? 
 
Ibland, allt för ofta nu, så undrar jag va fan jag valde att gå ner till denna värld för. Allvarligt. What fucking point. 
 
I skrivande stund är jag väldigt frustrerad, arg, ledsen, ensam.
Och jo.
Jag vet att jag måste lära mig leva med denna ensamhet. Men när det går DAGAR! från att träffa en levande person och ha ett öga mot öga samtal.. Jag är en social person som vill ha människor runtomkring. Är det så jävla svårt att förstå? KUK ensamhet. 
 
Jag kanske bara är nonchalant och otacksam? Det är kanske det hela. I don't know. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: