2012-05-22
 19:30:58

Slut

Jag orkar inte mer.
Orkar inte kämpa för något och ändå bara få höra att det bara är massa gnäll och inget som händer.
.
En sak i taget nu.
Fokusera!
.
Vad man än säger eller gör så är det fel. Hela tiden. Gör si, gör inte så. Det där är fel! Du förstör dig själv. Misshandel. BLABLABLA.  Inte konstigt man blir dum i huvudet.
Tiden är nog inne för att fokusera, på psyket. Go all in.
Tiden är kanske också inne att säga farväl. Gå åt varsitt håll nu.
Tacka för tiden som vi haft tillsammans, är ändå x-antal år nu, TACK för alla äventyr, bra som dåliga. Visa tacksamhet, men ändå gå åt varsitt nu.
.
Där sitter ni, tillsammans, här sitter jag, ensam.
Fast jag har faktiskt börjat trivas själv. Ärligt. *Handen på hjärtat!* Att vara bland en massa folk, nära som kära, njae.. Kan hålla mig från det just nu faktiskt
Klockan är bara-... 19 och jag ska gå och lägga mig, dels för att jag inte orkar med, fysiskt eller psykiskt.


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

♥ -an STORA TILL DIG!



PUBLICERAT: 2012-05-29, 03:05:46 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: