2012-05-27
 00:01:25

Hem

Äntligen hemma!
Kom iväg till Göteborg, några timmar senare än planerat. Men iväg kom jag^^, Med älsklingen.
Tanken vara att vara upp runt 12-13 tiden så man kunde träffa Peter lite, men sov till 12 så redan där sprack de.
Tappade all energi och lust efter 2 koppar kaffe, ,dusch och fix.
Men var iväg hemifrån vid.... 15.30 kanske klockan var. Stannade till på Shell i Falkenberg och åt mig en Mezzaluna med Pesto/Mozzarella/Kyckling =MUMMA!
Passade på att rasta av Indra lite oxå. Sen vidare. Fick stanna på Statiol/naturresarvatet i Sandsjöbacka med för Indra kunde inte sitte stilla i bilen, så fick rasta av henne igen. 
Skulle köra till Mölndal där det skulle firas kalas/grillas/umgås. Kom fram och sen då?
Jo då skulle man ta sig till ett berg som låg till vänster av det högra berget som vara rakt fram ...
SNURR-DELUXE!
Var på väg att vända och köra hem igen, blev så trött och irriterad på allt. Komplicerat att humöret ska skifta på en millisekund.
Tack o lov kom snälla Patrik och möte upp mig.
Kan säga en sak: Jag hade ALDRIG hittat dit upp själv. NEVER EVER!
O jävlar! vilken backe upp. Go kondis man INTE har då. Hade lite draghjälp av Indra, hehe.
Kul att träffa Bine, Petra, Madde, Patrik, Adam och alla andra som vara där. Och att fira Tapir med. (Din present kommer, inte "hittat" rätt än ;))
.
Pratade lite utbildningar/kurser som finns att läsa på Göteborgs Universitet. *Funderar*
.
Och Bine ♥ jag kommer till Göteborg när tiden är rätt. Just nu har jag annat som jag måste ta tag i och satsa all energi jag har för att bli av med den "demonen". Så en flytt i allt detta, kommer inte bli bra alls. Men när kraften är tillbaka så ;)
Synd bara att jag inte fick träffa alla som jag hade velat träffa. Eller hört ifrån.
Grymt skönt och roligt att ha med Indra också. Att det gick så bra som det gjorde gjorde mig jätte glad. Trots att hon bett igenom halva kopplet för att hon ville vara närmre >< Hade satt fast henne i ett träd i skuggan. Men hon ville ju vara i mitt knä hela tiden ^^,
Kände att vi skulle ta oss ner för berget innan det blev bäcksvart. Just med Indras skull o pga min klumpighet så är det bättre att vara på säkra sidan, så vid 21-tiden tackade vi för oss och begav oss på äventyret ner. 
Det gick faktiskt smärtfritt.
Hade Indra okopplad just för att hon skulle kunna röra sig fritt ner, fast ändå i närheten utav mig.
Hon somnade gott i bilen när vi kommer till Varberg typ. Hon brukar aldrig ligga ner i bilen annars så det var ett starkt tecken på att hon var slut^^, Likadant nu. Nu ligger hon i sin korg och sover. Vilket även jag ska göra snart, blir en dusch först bara. Så man orkar sig upp för att gör en ny provmakeup på Anna inför balen.
.
Ska nog köra iväg och kolla på nya skor imorgon också. Det är sån FRIHET att äntligen har en egen bil! Slippa fråga om man kan låna osv, utan känner jag för att åka ut i skogen med Indra, ja då gör jag det. Utan att fråga någon om lov=FRIHET!
Vill jag åka och hälsa på någon, ja då gör jag det. GÖTT!
.
Är det bara vi som inte tittar på Eurovision ikväll eller? Känns som de flesta kollat på. Men jag är inte det minsta ledsen för det. Nu ropar duschen för att sedan hoppa i säng.
Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: