2011-06-19
 15:56:55

Promenader

Jag har börjat gå mycket nu. Eller jag har ju alltid gått mycket, men nu blir det mer, o längre.
.
.
.
När jag kom ut ur skogen i Tisdags (Vägskäl's inlägget) och började gå åt de
håll som jag trodde skulle ta mig tillbaka.
.
Slutmålet!
Pappa fick komma o hämta mig o köra mig tillbaka till bilen som
stog på Ön i Skedalaskogen.
Hade inte hunnit tillbaka till bilen innan halv 7, då ja skulle hämta upp mamma
fårn hennes jobb. Hade inte haft några problem att
gå den mil som jag gått i fel riktning
men tiden va inte på min sida.
.
Dagens promenad gav mig detta lilla paket, ett av alla blåsor
.
.
Jag har märkte att man slutar tänka så mycket när man går. Eller det går inte i samma tankebanor iaf och tack o lov för det. Undra hur jag sett ut om jag inte kunnat ta mig ut på mina promenader.
Med BRA musik och Indra som sällskap så finns det inte mycket som kan gå fel.
.
Black Veil Brides är det som jag spelar hela tiden. Överallt! Hemma, mobilen, i bilen.
Deras texter har hjälpt mig massor den senaste tiden. En del tycker kanske det är "emo"musik, men wtf, det har hjälpt MIG.
.
.
Hoppet håller mig kvar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: