2010-02-28
 02:10:14

.

Jag vill ha en tjock varm tröja just nu! En sån där stor fluffig som man kan mysa in sig i...
Vart hittar jag en sån?
Snart blire Göteborg! Ska på konsert på Fredag, men LITE problem för Hanna som inte vet kan ta sig hem efter konserten! O om inte hon kan, va ska jag då göra? Går inte själv iaf! Den saken är klar. Antingen så kan hon åka hem till mig här i Halmstad, annars vet jag inte ><, Hur ska vi göra!?
Sen på Söndag (Rätt dag väl Erika?) blir det BIO! Alice i Underlandet. Av Tim Burton! Love Love Love!



Kom precis ut ur en lång o varm dusch, hade choklad-ansiktsmask, kroppspeeling, o rakade benen o smörjde in med med kroppslotion. Nu känner jag mig redo för sängen!


Erika

Söndag yes! :) Fast jobbar inte på onsdagen 3e mars, premiären om du hellre vill komma upp då ;D Mig är skitsamma och de andra kommer väl inte med så. :)



PUBLICERAT: 2010-02-28, 05:52:34 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: