2010-08-05
 20:19:40

Gårdagen...


(Bilden från 9 Juli 2010)
4/8

Dagen började med att mamma ringde o väckte mig (Som det var sagt av mig) vid 13. Vi skulle in till stan, hon skulle till sin optiker och jag skulle in o ge mitt CV till 3 butiker. Det blev till DiModa (HOPPAS! Älskar butiken) Lilla Torg Zoo, och Skön Miljö. Mest hoppas jag på att dom från DiModa hör av sig :D
Kom väl hem vid 3, halv 4 och då var det bara dax att börja plocka i ordning för Martin o Anna m respektive
skulle komma hit o vi skulle baka munkar^^, Plocka först i köket, stora rummet, blev lite fram o tillbaka, plocka lite här, plocka lite där, MEN det blev bra.. Tog fram dammsugaren o möblerade lite i hyllan. Allt för att tiden skulle gå, plockade tillomed i ordning i en utav kökslådorna där jag har alla mina pyssel grejer.
Kusinerna skulle som sagt komma kl 18. Tror ni att dom gjorde det eller? NEJ, halv 8 ringde dom på dörren.. Blev fan inget bakande där inte, jag skulle ju börja jobba kl22.
5/8

Måste rekommendera BlessTheFall's nya album!
Witness

Jag har ett jobb till jag ska söka. Men jag behöver lite styling hjälp utav Johanna.. Rock Style!!
Trimnings dax så jag kan skaffa min!!
.
Vet vad jag önslar mig i 25-årspresent!
En industriall! OM jag har ett annat jobb vill säga. För ju inte ha några som helst smycken eller liknande på jobbet :/ Tvi o BLÄ för det!!


|| mannen som kan prata om hundar ||

Grattis i förskott! :)



Jobbar du inom vården eftersom du inte får ha smycken?



Sv: Man är ganska seg nu. Idag är det 9 hundar i huset eftersom vi passar svärföräldrarnas två - och ska så göra i en hel vecka. :S



PUBLICERAT: 2010-08-06, 04:42:20 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack för tipset! Jag tror jag vet vilken plats jag skulle kunna besöka för att finna inspiration :)



Hoppas att dagen varit bra! :)



PUBLICERAT: 2010-08-06, 12:23:42 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Japp, förr så hade jag alltid ett litet block i fickan och bredvid sängen. Man visste ju aldrig när orden bestämde sig för att börja flöda! :)



PUBLICERAT: 2010-08-06, 20:00:03 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: