2012-09-24
 18:55:19

Som om att..

Det inte skulle räcka, med vikt-paniken, så fick jag en panikångest-attack innan idag, efter att sista lönespec;n kommit. Hade sparat mina semesterdagar just för att jag inte visste hur min jobbsituation sett ut. Sista dagen var 31/8 efter nästan 2 års tid på visstid. "Smart drag" tänkte jag, då får man ju ersättningen för semesterdagarna. Men det såg inte alls bra ut. Så imorgon åker jag och mamma tillbaka till jobbet för att prata med fackordförandet och se om hon kan förklara varför det ser ut som det gör. Har jobbat 2 veckor på ½ tid, men inte (som det ser ut på specen) fått någon lön för dagarna. Utan då har det dragits från mina semesterdagar istället. 
Fattar inte! Och jag fick sån ångest! Vet inte när min A-kassa kommer igång heller så det gör ju inte paniken lättare. Hoppas innerligt att Eva kan hjälpa/förklara för mig imorgon. Mamma får följa med just för att jag inte vet om jag kommer bryta ihop på plats.
Ska passa på att hälsa på alla goa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: