2012-09-27
 23:17:06

Indian Spirit

 
 
 


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh vad kul å se. Fina ni!


Svar: <3
Sazza



PUBLICERAT: 2012-09-30, 21:21:58 | URL: http://wiilow.blogg.se
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej igen.
Jag är jätte glad att jag hittat dig med. Tack för att du finns ♥
Alla som säger att du ska rycka upp dig förstår nog inte hur det är. Hade man/du kunnat det så skulle man väl ha gjort det för ett jävla tag sedan?
Du kämpar, kämpar för att leva, klara dagen! Och ge aldrig upp!
Ibland vore det underbart att bara ge upp men då brukar jag tänka på allt jag faktiskt har. De ska inte få samma helvete tillbaka.

Mkt av det du skriver är som tagit ur min hjärna med.

Kramar


Svar: Det är ganska intressant att man kan skriva sånt som andra känner igen sig i.. Eller att man läser sånt som man själv känner igen sig i.. <3
Sazza



PUBLICERAT: 2012-09-30, 22:34:18 | URL: http://wiilow.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: