2012-10-10
 17:29:21

Skogen

Det var jätte fint väder ute idag, så jag tänkte att jag och Indra skulle ta en promenad i skogen idag igen. 
Körde upp till Skedala skogen där det var ganska mycket folk så jag fortsatte upp en bit. Ställde bilen och valde att prova "Gula"spåret. (Finns olika spår som man kan promenera/cykla/springa/skidor/rida).
Började gå och kan säga att det var ett spår som off-road-cyklisterna brukar ta ^^, Mycket vattenpölar och mycket lera. Väldigt fina delar på den stigen också. Mycket mossa, berg, bäckar. Väldigt mysigt!
 
Efter en stund, ca 30-40 min så satt jag mig och drack lite kaffe, och funderade på om jag skulle fortsätta spåret eller om jag skulle gå tillbaka. Mörkret kommer fort när solen väl börjat falla. Så efter ett litet samtal så valde jag att gå tillbaka samma sträcka.
Visste för det första inte hur långt jag hade kvar på spåret, för det andra hur spåret skulle så ut längre fram (Med tanke på alla vattenpölar och lera som det varit so far)
Sen har jag haft ont i min nacke hela dagen ochdet blev inte bättre där ute. 
Fick faktiskt riktigt dåligt samvete av att inte gå klart hela spåret.... Men jag ska göra det!
 
 
Nu ska jag försöka lindra smärtan i nacken... Tror jag avlider snart!  Dumma Whiplash!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: