2012-11-07
 12:56:00

Tiden lämnar

Del 1:
Satt i soffan igår och gjorde.... Något? 
Jag satt nog och kollade på tv, eller om jag läste. Never mind vad jag gjorde, för det jag kom och tänkte på var att jag har ingen aning om vart dom senaste åren tagit vägen. 
Jo! Jag satt och kikade runt på FB,, och såg personer som lagt upp bilder på deras barn som blivit 2-3 år nu, och jag tycker det känns som igår dessa personer fick dessa småttingar.
Vart tog tiden vägen? Vad har jag gjort? Egentligen?
 
 
Del 2: 
Känslan av tyngd är inom mig. And I don't like it. Detta med viktökning gillar jag INTE!
Nya siffror ger sån otrolig panik. Och jag mår inte direkt bättre som det sas att jag skulle göra.
Jag vill vara platt och jämn. Inga jävla kurvor o skit. NEJ NEJ NEJ!!!
Just det där med att "öka" = Fyfan! 
Känner panik och fasa, för om jag 1 dag måste handla nya kläder... En ny storlek som är större än den jag redan har. Att stå i ett omklädningsrum med alla speglar.. 
En dag i taget kanske, men fan det panikar inombords just nu.
Kan inte sätta ord riktigt på hur jag känner för detta,, men jag gillar inte det. Kort o gott.
Har även märkt att jag börjat få ännu svårare att inhandla maten. Att gå en en matbutik... Vill helst springa igenom.
Känner mig otroligt uttittad när man handlar. O dömd, "Ska du verkligen hadet där?" känns det som att folk tänker.
Tänka sig att jag hade mycket mer energi i kroppen när jag inte åt, om man jämför med nu.
 
Del 3: 
Har någon sett "99 saker med Erik & Mackan"? 
Dom gör en del saker som jag känner att jag skulle vilja göra. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: