2012-05-24
 19:24:22

Up, up

And away!!!!
Samlar kraft till att dra mig in för en behövlig dusch just nu..
.
Denna bloggen, används för MITT EGNA bruk, att skriva av min mina tankar, ideer, och bli av med en o annan demon.
Föregående inlägg har alltså INGENTING med någon , mer än mig själv, att göra. Och jag är grymt ledsen att en av dom bästa ♥ i mitt liv tagit åt sig av inlägget.
♦GÖR INTE DET!!
.
Jag vet, och förstår att jag INTE är en mega bra vän. Att jag inte finns där och ställer upp som ni gör för mig, att jag alltid är inställd på mina problem. Vill inte vara en sån person! Har nog inte varit sån alltid (Hoppas jag inte), och vill verkligen sluta vara så jävla självupptagen med mina egna problem att jag inte ens kan se eller känna av hur mina närmsta mår och har det.
Jag lovar DIG, ♥, att jag kommer bli mer lyhörd och mycket mindre självupptagen.
.
Det har varit väldigt mörkt hos mig, under många år..
Mitt sätt att se på min livssituation, ensamheten, framgångar och motgångar och massa annat, Sett mörkt på allt nästintill.
Men nu har jag kanske äntligen tröttnat på ett evigt mörkerseende och nu vill jag börja försöka hitta glimtar av ljus och hopp igen.
♣ Och när en av mina "ljusglimtar" tar åt sig av föregående inlägg, hur ska jag då klara att hitta dit igen?
Önskar att jag kunde, på något sätt, kunde få förståelse till att det inte är ett personangrepp på något som helst sätt.
§ Kanske ska köra på ideen jag haft, att bli stum och amputera händerna, för att inte kunna säga något dumt, eller skriva något dumt. Iaf satsa på stum.
.
För det kommer verkligen inte något bra ur mig verkar det som. Ställer bara till det eller säger något som ingen förstår vad jag menar.
Kanske talar jag ett främmande språk?
.
Har börjat trivas (iaf senaste 2 dagarna)ganska bra med och vara själv.
Insett en väldig massa fördelar med det. På tiden kanske?
•Kan lyssna på vad jag vill.
•Komma och gå när jag vill.
•Göra precis VAD jag vill.
•Sjunga högt utan att någon (i lägenheten) stör sig ^^,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: