2012-05-19
 16:12:46

Lost it!

Okej nu har jag nog tappat det lilal förstånd som jag kanske hade.
Slogs av tanken när jag bäddade rent, som är en syssla varje lördag verkar det som. 
Jag är ju som sagt JÄVLIGT trött på att alltid vara själv, bortsätt från Indras älskade närvaro. Och det är bara JAG som kan göra något åt saken. Så för att underlätta för alla medparter, slippa gnäll från min sida + att jag slipper vara själv.
So the idea?
Here it is:
En låtsaskompis!
.
Och NEJ!
Jag överreagerar icke.

Så grymt snyggt detta.
Nya?


|| mannen som kan prata om hundar ||

I stället för en låtsaskompis kan du välja mig - jag är inte helt riktig! ;)



PUBLICERAT: 2012-05-19, 23:17:47 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: