2012-05-06
 13:08:56

Inside

Det är inte så himla lätt att bara släppa allt, packa väskan och "bosätta" sig någonstans utan någon direkt plats. Gatan kanske?
Hur mycket jag vill detta? Det vet jag inte.
Hur mycket jag vill stanna där jag är? Det vet jag inte heller. Vill inte stanna i detta måendet, men att det innebär en ny location, vet jag inte om det är lösningen längre.
När man känner sig osynlig när man är bland en massa vänne, och människor. Och allmänt helt tom inombords.
Jag är en velig person, har alltid varit och kommer kanske alltid vara (Fast än jag blivit mycket bättre på velandet senaste åren för att jag själv tröttnat på det) Men detta trodde jag att min nära visste om mig. But I guess not.
.
Nu är det min tid att ta tag i mitt mående, vilket jag jobbar på. Men dessa demoner komemr ta tid att bli av med. Väldigt lång tid eftersom dom terroriserat här så pass många år.
Att inte veta längre vad som får en, att bli mega mega glad, lycklig och att må väldigt väldigt bra. Det är riktigt jobbigt. Visst att jag kan skratta och le när jag är bland folk, men det är mer en mask, för inombords känner jag mig helt död.
Vad får DIG att må/känna dig Glad och lycklig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: