2012-05-21
 20:08:09

"Fri"

Igår lämnade jag kvar Indra hos mamma. Just för att mamma är ledig idag och imorgon och är Indra där så slipper hon ligga hemma själv medan jag jobbar. Men det känns riktigt riktigt konstigt! Att komma hem från jobbet och ingen som tar emot så glatt, så glatt. Tror ALDRIG att jag kommer vara hund"lös". Någonsin!
.
Suttit och funderat ut nästa tatuering.. Eller ja. Början på min sleeve, det kommer bli 3/4 arm, som ska gå ihop med min Phenix.
Kan säga lite ledtrådar (Ha uppskrivet för mig själv) : Svaga konturer, Färg, Drake^^, ev Pióner, skuggor.. MUMMA detta kommer bli sååå bra.. Vill börja NU! Men ska först hitta en tatuerare som jag tycker är "värdig". Ska försöka komma till Billy (Han som gjort alla mina, förutom 1) igen.  Han är grym! Eller Vector.


Erika

Jag VET att det inte bara är att flytta... Sjukt mycket enklare att hitta bostad i Göteborg än Stockholm dock.......



PUBLICERAT: 2012-05-21, 22:44:53 | URL: http://bitchbot.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: