2012-06-13
 19:28:19

Hemska ...

Var ute med Indra på hennes runda som vanligt.
Hon började busa med mitt bananskal (Hur kul man nu kan ha med ett bananskal haha)
Och i all detta bus så lyckades hon komma loss ur halsbandet.
Kanske ingen som vet att vi går längst en väldigt stor trafikerad väg här i stan. Och jag fick lite smått panik! Tänk om hon sprungit ut på vägen och blivit påkörd :'( *Hemsk tanke!*
Man går ju alltid med en hund på sin vänstra sida så hon var ju väldigt nära vägen där.
Men jag samlade mig väldigt snabbt och gick ifrån stora vägen, och Indra, ut på gräsmattan och satte mig ner på huk och kallade in henne. (Tur man tränat mycket med inkallning!)
Men fan alltså! Jag hade DÖTT om hon blivit påkörd. Eller minsta skadad. Bara tanken av det får paniken att växa inombords.


My

Sv: Tack för dina ord. Håller tummarna för att det går bra för dig nästa vecka. Det kommer bli jobbigt men det kommer också gå framåt, även om det är jobbigt som fan på vägen.... Jag undrar fortfarande när jag kommer vara i mål...



Tur att det gick bra med vovven förresten. De är helt underbara:)



Kram på dig!



PUBLICERAT: 2012-06-14, 21:30:19 | URL: http://tankarimy.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: