2012-02-26
 15:46:33

Våren är här!

Vaknade av att solen tittatde in hos mig. Slängde ett öga på klockan o tänkte "OMG! Är klockan verkligen 13.30><, Jag måste varit SUPER trött"
Fast det blir man kanske om förregående natt varit fylld med mardrömmar och att vakna av huvudvärk titt som tätt.
Får verkligen känlsa av vår idag. Har balkongdörren helt öppet och jag hör hur motorcyklarna gasar på längst storavägen en bit bort. Fågelkvitter på högljud ute på promenaderna.
Ska dricka upp mitt kaffe sen ta med mig kameran ut och bege mig ner emot havet med Indra ♥
Jag hoppas att tjockisen är kvar, tror det kan bli riktigt häftiga bilder.
Ska ta en runda ut i skogen oxå och krama lite träd^^, (Hippien i mig kommer fram ∞)
Har förövrigt tagit en liten Facebook-paus för att samla krafter och att lära mig att kunna vara själv.


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej.

Tack för dina rader jag blir berörd av dem. Absolut att du kan få fråga osv. Kanske bättre att vi skriver mail. Min mail är iaf [email protected]



Kramar till dig



PUBLICERAT: 2012-04-11, 04:34:40 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: