2012-04-18
 14:49:59

Rastlös!

Vad gör ni de dagar ni är hemma från arbete/skola m.m?
.
Jag har varit hemma i snart 1½ vecka, och kommer vara
hemma tills på Måndag.
Nu börjar jag bli otroligt rastlös!
Skurat väggarna i badrum, hall m.m
Och nu när jag har ögoninfektion på båda ögonen och inte kan se speciellt bra, så är det inte roligt att vara utomhus heller.
Någon som har tips på vad man kan fördriva tiden med?


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej. Har svarat på ditt mail =)



PUBLICERAT: 2012-04-19, 00:52:58 | URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Usch då, hoppas det blir bättre snart!



Om du har Iphone eller android så spela peggle det är jätte kul. Kostar ca 27 krlite men det är det värt. Jag tvekade i början över att betala för appen men den är jätte bra och får en att tänka på annat.

Du kan kolla på film: Jag har tre jag kan rekomendera: Into the wild, girl interupted och vägen.

Ta en promenad och ta kort på något var femte minut.



Kram



PUBLICERAT: 2012-04-19, 00:56:01 | URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: