2012-04-08
 14:22:04

Glad Påsk!

Hoppas ni alla har haft en bra påsk!
Min har varit helt okej.
Skärtorsdag:
Efter jobbet så var det snabbt hem, slänga i en maskin tvätt, i med färginpackning för att cykla iväg och träffa lilla Milla^^, Fullt ös på BusFabriken. Denna lilla ängel är min kusin och guddotter. Hon är så duktig denna lilla 6-åring. Händerna flyger fram när hon ska teckna teckenspråk. Hennes pappa är hörselskadad och hennes halvsyster är döv.
Så nu ska jag lära mig mer teckenspråk^^,
Långfredag:
Jag kommer inte riktigt ihåg va jag gjorde under dagen><,
Men på kvällen så åkte vi till min morbror och gudmor och käkade lite tacos.
Påskafton:
ELMIA!
Jag har länge velat åka till Bilsports mässan som är varje år. Men det har alltid kommit något i mellan. Men i år! Wiiie!
Klockan ringde 06.00, men snoozade till 06.30. Kände att jag hade ont i lederna men knaprade i mig lite Panodil Zapp och Frida hämtade upp mig lite efter 8 och sen vart vi på väg och var framme vid typ halv 11.
Kö vart de ju, men de gick ganska så fort och komma in.
OMG! Himmelriket för mig som gillar bilar så pass mycket.. Ville vara överallt på samma gång. ^^, Heaven heaven. Bilder kommer så fort jag fått in dom på datorn.
MUMMA!! En av allt ögongodis
Dock blev inte värken i lederna bättre under dagen. Utan tvärt om. Fick feber under dagen, vilket jag misstänkte jag skulle få. Brukar alltid få en hemsk värk i lederna innan febern kommer. Sant och sagt, när jag kom hem vid 17-18 tiden så hade jag sån frossa! Tog ut Indra på en mindre runda sen hoppade jag in i duschen för att lindra värken lite, högra knäet hade sån värk att jag inte visste vart jag skulle göra. Kan inte ha det in någon vinkel alls för att lindra smärtan heller. Gick och la mig vid 20 tror jag klockan var.
Hade svårt att somna, låg med täcke+överkast+täcke och med kläder+ulltofflor och frös. Senare under natten vaknade jag av att jag var helt genomblött, hela sängen var blöt. Fick ta en dunsch igen, och fixa till så jag kunde lägga mig igen. Sen tror jag att jag vaknade igen vid 02.40, eller om det var då som jag duschade. Men tog ut Indra igen under natten, så hon fick kissa iaf. Satte på te för jag hade ont i halsen varje gång jag försökte svälja.
Påskdagen:
Nu sitter jag här och är helt matt. Känns som att de blivit bättre med febern, men värken i knäet har inte släppt än.
Tanken var att jobba extra i morgon, men nu vet jag inte om jag kommer orka det.
Annandagpåsk:
Ja, det återstår att se om jag tar jobbet idag eller inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: