2010-03-07
 22:10:09

Trött....

Igår kom Anna hit, och pappa o min bror och Erika. Fullt "hus"! Sen åkte jag o Anna med hem till mamma o pappa, där vi åt pizza o ja, sen inte så mycket mer. Åkte hem o satte oss och kollade på "Charlie and the Chocolate Factory". Innan det var dax för sängen, så tog vi en lång promenad in till stan med Indra. Kom in till stan vid 01, när jag hör en kille säga -"Kolla, en sån där mördarhund", och pekar mot Indra.. Hahaha, Fick mig ett gott skratt hela vägen hem ^^,
Vi gick upp vid 11, jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning, och medan jag var ute med Indra så bakade Anna scones. Gott Gott!
Det som blev kvar, la jag i en påse i köket, stängde dörren och åkte o lämnade mamma's bil. Kom hem, dörre ntill köket var öppen, o det fanns inga scones kvar ><. Gissa vem som varit framme!?  Indra!
Vi var och tränade idag (jag o Indra) Det gick jätte bra. Vissa delar iaf. Linförigheten gick bra till en del. Inkallningen gick kanon! Varit ute i 3 timmar.. Skönt!


TOKIO HOTEL KONSERT 5/3-10
I Fredags var jag på Tokio Hotel's konsert som hölls på Scandinavium Göteborg. Åkte upp med två stycken, Emma och Erik, som jag aldrig träffat innan. Fick kontakt med deras mamma, eller jag tog kontakt rättare sagt. Satt på bussen hem till Anna och hörde henne (mamman) prata i telefon och nämna något om konsert i GBG på Fredag, 19.30-22.00, något om buss m.m. Och om det skulel fucka sig, om dom kunde stanna hos någon i GBG. Jag tänkte direkt, TOKIO HOTEL konserten! Sen visste jag att det omte gick några tåg mellan malmö-GBG den veckan pga spåren... Sen när hon pratat klart (Då var vi nästan framme hos Anna) så vände jag mig om och säger:
"Ursäkta mig, men känner du någon som ska på Tokio Hotel konserten i GBG på Fredag?"
-"Ja, min barn ska dit". Så berättade jag då att jag också skulle dit, att jag skulle köra upp själv, och att om det  skulle bli problem för dom 2 sen efter konserten så kunde dom höra av sig till mig och åka med mig hem, för jag hade plats i bilen... Så vi kom fram till att dom skulle åka med mig dit och hem. SUPER! Billigare för mig+ sällskap på resan.
När vi väl kom fram till Scandinavium, var kön llängre än va vi trodde den skulle vara, men vi kom in väldigt snabbt iaf... Emma och Erika hade sittplatser, medan jag själv hade ståplats. Hittade en SUPER bra plats, innanför första kravaller staketet!
Fick massor med plats med. Fick låna Emma's kamera för att fota och filma när jag hade så bra plats ^^, NÄR konserten väl började så reste sig håret på mina armar.
HELT sjukt va underbart vacker Bill är!
Finns verkligen inga ORD för det!
Visst jag har konstig smak på killar. What ever!
Och jag kommer säkert aldrig träffa honom eller något sånt. What ever! Drömma går!
Han är min drömprins!

Eftersom Hanna inte kunde följa med, så frågade jag henne vilken hennes favoritlåt var ifrån nya albumet, och det var: Geisterfahrer (Engelska: Phantomrider) Och när dom spelade den låten, så ringde jag henne^^, Sen några låtar till. ( Hanna: Hoppas du gillade det, och att du hörde något).
Kan inte fatta att jag sett dom IRL! Att jag bara stått några meter ifrån! OMG! Blir helt tårögd alltså! ♥
Kunde nog inte riktigt fatta det när jag var där. Jag stod helt själv, bland alla skrikande tjejer, med armarna i kors (det va svinkallt där inne) Fotade lite, och filmade lite (Vilket tyvärr gör att man tappar lite av koncentrationen av konserten) MEN! GUD! Helt underbart! Vill spola tillbaka tiden, och titta på Bill igen, höra hans änglaröst!
Synd att man inte kunde spela in sina minnen, allt man kommer ihåg, grejer man glömmer skriva ner.
Kort o gott:
Jag hade det super bra, såg min drömprins, föll för honom igen och bandet. Det är sant som dom säger, fotona gör honom inte rättvist! Han är mycket vackrare i verklighet!
Enda minuset: Det var att som inte sjöng så mycket på tyska, visst att dom engelska är bra, men det är mycket bättre när dom sjunger på tyska. Så det var de enda som jag saknade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: