2010-06-06
 00:41:53

My inside!

Jobbade inatt, 10-timmars pass.
Han jag jobbade med sa att jag skulle sluta äta så mycket bullar (Efter att ha ätit 3 kanelgifflar) för jag va tjock(!).
Kul o bli kallad tjock, när man äntligen fått den sorts tankar ur huvudet!
.
Idag har jag inte haft det så bra. Fick en grym panik-ångest-attack, trodde jag skulle spy!
Tårarna bara rann, o det otäcka trycket över bröstet kom om o om igen. På jobbet inatt, fick jag tankar om att få slut på allt en gång för alla.
Anledningen till allt detta nu? Jag hatar jobbet! Jag har det bara för jag måste! Men mitt mående är fan så mycket viktigare än pengar!
Så till hösten ska jag ha ett nytt! Men att hitta det, och att ha chansen till att komma dit, så måste man ha något att komma med, göra sig intressant. FAN jag hatar att göra sånt, vet inte vad ja ska skriva, kan inte skriva så det låter bra. Varför kan inte jag ha dom dära rätta kontakterna? Jag har ingen ork kvar, jag har nästan inget hopp kvar heller. Känner mig så jävla värdelös, 25 år och har inte ens ett jobb. Visst, jag har Indra o min lägenhet, och min hälsa (om man inte räknar med mitt fucked up-psyke)
.
.
.
Jag.... Jag bara vill ha ett jobb! Spelar ingen roll om det är heltid eller deltid, bara det ger mig något att göra!
Ska skriva in mig på Indiska's hemsida. Skicka ett säljbrev till Stella's hunddagis och lite andra ställen..
.
.
.
Håll tummarna för mig att jag iaf får ett svar, helst av allt att komma på en intervju, att dom tycker jag verkar intressant.... Jag behöver all hjälp, all lycka o allt positiv energi som jag kan få!!!
.
.
.
.
Jag kommer inte klara detta mycket länge till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: