2010-07-29
 22:24:49

Senaste...

ΞJag har inte skrivit här på ett tag, antingen har jag inte orkat, eller inte haft tiden till det.
Jag började ju mitt sommarjobb v.29, och det har varit nästan konstant jobb fram till slutet av v.28.
.
SEN! var det dax för FullMoon Festival!!! Det var betydligt mindre i år an föregående år, och betydligt mycket mindre folk. Fick en ny favorit, Perplex =Mumma!!! Lyssnade på Talamasca, Mr Peculiar, missade Painkiller :( Men fick höra att han var en besvikelse så det kändes la bra eller va man ska säga.
Det blev inte lika mycket dans i år som det brukar bli, Varför kanske ni undrar då, Jo (!) på grund av mitt knä som inte ville vara med, alls.
Det gjorde SÅÅ ont! Och dagen efter va foten så svullen att jag knappt kunde få i foten i skon. Kanske ska kolla upp det ><, Men jag har haft kul.
Kände att detta antagligen blev mitt sista FullMoon.
En vecka, njae, 3 dagar =fine, precis lagom.
Så nästa år blir det INGEN festival, dels, för jag ska ev åka till Australien, och fortsätta träningen med Indra. Sen kan det vara skönt med en paus.
Jag kanske börjar bli gammal, Hahaha

Bilden är från FMF -06
.
.
Håller tummarna åt mig i morgon, ska in till Lilla Berlin och prata med Barbro, så vem vet, är turen på min sida (HOPPAS) kanske det blir ett jobb där. Få in en fot iaf. Söka söka söka söka nytt jobb! Turen måste väl ändå vara på min sida snart.. Eller?!
.
Ska in till AMS, och prata med min handledare också. Prata om det går att dom INTE skriver av mig från försäkringskassan OM jag bestämmer mig för att gå den här utbildningen som jag nu funderar på. Håll tummarna åt mig där också.
.
.
(Indra 080413)
.
Jag och mamma var iväg på nya brukshundsklubben här i Halmstad. Den va la så där. Jag gillade att dom hade uppe planken som man använder i IPO-skyddet ^^, Något som också är tråkigt att det ligger lite dumt till för min del. Jag får ta egen träning med henne här istället.
Hon gjorde ett MEGA hopp upp på en "trappa", men planken var grymt dåliga o endel satt inte fast, hon hamnade emellan dom med bakbenen och kom inte upp, så det slutade med att jag fick lyfta ner henne. Men att hoppa över ett plankhinder, som var på max var inga som helst problem för henne^^,
Fan att jag inte lagt ner MER träning på henne, hon hade varit en super hund nu! Mer än va hon redan är :P Hehe.
Nej nu får jag faktiskt ta tag i det, hennes träning! That's it!
Indra ♥


|| mannen som kan prata om hundar ||

Så fin Indra var på bilden :)



Sv: Jag tackar för erbjudandet! Vi håller på och bygger en pool till hundarna så att vi enkelt kan låta dem simma, men den blir inte klar förrän nästa år. Tills vidare får plattformen fungera! Men massage är aldrig fel att lära sig - och vovvarna gillar det dessutom :)



Hoppas att du har sovit gott! :)



PUBLICERAT: 2010-07-30, 00:55:49 | URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, jag får höra av mig rörande massagen :)



Såg förresten att du bjudit på en länk, så jag slänger upp en länk till dig också :)



Ha en fin kväll!



PUBLICERAT: 2010-07-30, 21:24:52 | URL: http://www.henrikolsson.eu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: