2010-01-14
 01:46:18

My Sickness Controls Me.

Jag sluter mina ögon.
Ögonen fylls med tårar, o jag känner hur du kryper närmre o allt längre in.
Du fyller mitt hjärta o sakta pumpas du ut i mina ådror.
Jag sluter mina ögon, o jag känner hur du tar mitt liv.
Jag känner hur lusten försvinner,
lusten till att leva.
Jag har inget att kämpa för.
Så förvirrad.
Inget att leva för,
inte ens mig själv.
Jag är bara ett tomt skal nu mer.
Du gör så ont i mig,
för varje dag,
försvinner jag mer o mer.
Tills en dag då jag inte finns mer.

(Mina tankar en natt i Oktober)
(09-10-17)



I can see
through the flames
That the fire cleanses me
Mine soul
Not the same
and my body guids the way

I can see
through my tired eyes
my sickness controls me

And there you were
six years old
with ashes in your hair
Your not scared
you've seen so much pain
in so few years




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: