2010-01-25
 19:20:38

.

Idag har jag varit duktig.
Jag har städat hela lägenheten. Skulle börjat "renovera" badrummet, men jag tar en "liten" paus just nu.. Nu får jag iofs något att göra i morgon med.
Ska tända massa ljus ikväll igen, dricka mitt chai o kolla på en ny film, The princess and the frog,


Erika

Jo, va ju de ja menade... Men Djurvårdare var den enda utbildningen jag hittade som jag kunde gå för att jag ville typ.. De andra är såna som de finns jobb inom, men som ingen (inte ja iaf) vill göra typ.. Får väl se vad som sker..



PUBLICERAT: 2010-01-25, 21:46:57 | URL: http://tripteaser.blogspot.com
minisch

sötnos.. gullig du är.. självklart hade jag talat om med en gång till dig om jag vart gravid.. är tyvärr inte det..:)



men gulligt att du tror på mig som mamma aallafall..:D älskar dig sötnos!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: