2010-02-13
 22:37:54

Va ska jag säga

Jag har mått väldigt bra på sista tiden. VÄLDIGT bra. Typ "Är det så här man ska må?! Så här man ska känna sig"
Men nu, ikväll. Vet inte vad som hände. Började känna saknaden av honom igen, trycket är tillbaka oxå. Vet inte va jag ska skriva heller. Ska jag bara låta det vara? Hur fan ska jag göra för att glömma o gå vidare snabbare?
Nej, just nu känns det inte alls bra! Inte bra någonstans....
Jag hade hoppats på att det skulle gå mycket lättare nu. Men fan, verkligheten hann ifatt ännu en gång.
Varit hemma hos föräldrarna denna helgen, jag o Indra. Pappa klippte Indra's klor, givetvis i pulpan på 2 klor><, Så nu går hon med bandage på ena tassen. Kurs imon, sen jobb på natten (Mindre skoj)
Framåt kvällen idag, innan jag bestämde mig för att åka hem, kände jag den där känslan igen, saknaden av honom. Sitter hemma själv nu, Indra sover i korgen. O jag har INGEN aning om va ja ska göra för att hålla tankarna borta från det heller.. Lite minnen kom tillbaka,typ när jag stoppade mina iskalla händer innanför hans tröja^^, Små retas lite o sånt. ><,
Vet ju egentligen att det inte är lönt att gå runt att hoppas längre, för han har ju bestämt sig, MEN något inom mig tror fortfarande att han kanske kan ändra sig, eller inte ändrar sig men ja....
Nej, jag borde väl veta nu att drömmarna inte slår in i denna världen.
Fick axeln ur led igår morse (IGEN!) Det skjuter ju upp en del av träningen ><
Nej nu ska jag ta en låååång varmdusch! Kanske läsa klart min Darren Shan-bok (Bok 10 av 13)
Min granne snett under mig, spelar väldigt hög musik, o på repeat!><



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: