2010-02-20
 22:54:42

Trött på att varje dag är den andra lik.

Ja, denna veckan alltså!
Har inte haft mycket o göra, utav tristess så har jag bakat 2 gånger denna veckan. ena dagen blev det banan&pistage muffins, andra dagen blev det kladdkakemuffins.
Jag har varit hos kuratorn i veckan oxå, nu dröjer det 2 veckor tills nästa gång. Det går framåt! Känns bra nu ( Vet inte om det är tabletterna, eller en blandning av det o kuratorn).
Varit hundvakt åt lille Niro i veckan med. Det var en utmaning, jag tog mig nog vatten över huvudet den dagen ><,
Indra va såååå trött på honom efter någon timma. Hahaha Stackars Indra.
Städade idag (Lördag) också så att tiden skulle gå, men till vad vet jag inte. Sova kanske. Fått tvättat, dammsugit. Flyttade på soffan, eller divanen iaf, men det blev inte som jag tänkt mig så flyttade tillbaka den igen... Back to normal!
Imorgon ska jag jobba><, Får se om det blir någon träning med Indra innan jobbet. Ganska "dåligt" väder så får se hur det blir. Blir det av så blir det väldigt stressigt, för träningen slutar halv 7 o jag börjar jobba kl 8....
Nu sitter jag här o kollar på Sweet home Alabama.
Very funny.
NOT!
Nästa år blir det resa till Italien & Kroatien. detta året blir det Fullmoon festival, sen en 25-års resa... Ska komma iväg en runda till London igen är det tänkt..
Som min kurator sa: det är vi som bor i skandinavien som tänker oss att allt kretsar runt va vi jobbar med, men så är det inte. Jobbet är bara 2/3 delar av våra liv. Så jag ska börja tänka så här, nu när jag inte har något jobb, så hinner jag göra så mycket saker, som jag inte kommer ha tid med när jag har ett jobb. MEN har jag inget jobb, så har jag inte råd att göra så mycket heller >< Moment 22 där..
Ska försöka ta åt mig lite traditioner ifrån Italien o Kroatien när jag är där o försöker hitta mina rötter.
Jag mår så mycket bättre! Helt sjukt. Så här man ska må alltså^^,
Nej nu vet jag inte va jag ska skriva mer.


Elina

Sv: Ingen camping. Man ska sova hemma på kvällen (om man kommer innan 4/3) och köa på dagen. Allt står här: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2010/january/kosystem-for-sthlm-och-gbg-konserterna.html



PUBLICERAT: 2010-02-23, 23:56:15 | URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: