2010-02-09
 13:31:46

9/2-10

Dagen började 7.30 (!) Jag har sovit jätte dåligt inatt, varit halvt vaken o halvt sovandes..  Men känner mig ändå väldigt utvilad.
Varit hos min kuratorn för första gången idag. Va där 1 timme o pratade, om allt, mitt mående o sånt. Jag ska dit nästa vecka igen och tills dess har jag fått läxa (!) Jag ska ta reda på hur folk uppfattar mig. (Hjälp?) Hur uppfattar DU MIG? Nämn 3-5 egenskaper. Sen ska jag tänk om det är så jag är, eller om det bara en fasad som jag ger folk utåt. Jag ska jobba med att stärka min egen självkänsla. VEM ÄR JAG?
Jag vet inte vad mina drömmar är, vad jag vill med livet, mina intressen o sånt. Vem jag är liksom.
Och(!) Jag började prata om mina matvanor. Kommer prata mer om det senare.
Sen åkte jag o mamma hem till min gudmor Annika, och vet ni? Hon hade bakat banan-muffins (MUMS) Hon är en mästare på att baka muffins! Satt där och drack kaffe o åt dessa super goda muffins! Satt och pratade lite om alt möjligt. Bla att jag ska iväg när jag fyller 25 i Oktober, festivalen i sommar. Och att jag har planer/funderingar på att åka till Italien och Kroatien nästa år.
Så va ska jag göra resten utav dagen? Hmm!
Träna lite med Indra kanske, söka 1 eller 2 jobb... Skriva en inköpslista inför Ikea på Fredag.
Ska få i ordning i badrummet med, sen ska jag lägga upp bilderna här så ni får se den nya förändringen där. VA på inflyttningsfest hos Lina o Håkansson i Lördag, o J***AR va fint dom har det! Jag vill göra om här hemma hos mig!
Vill ha en inglasad balkong! Men det får vänta^^


Elina

Sv: Det är inte sant, utan bara påhittat av hennes ex som hon dumpade om du menar artikeln om Pinky/Dennis?



PUBLICERAT: 2010-02-12, 22:14:41 | URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: