2010-12-07
 10:24:36

Länge sen....

Ja det va ju ett tag sedan ja skrev. Men hänt en del som gjort att jag inte hunnit skriva, eller ens haft lust till att skriva.
Jag har fått jobb!!
.
Började på något via AMS den 1 november, som heter Jobbolaget, 4 killar som startat det som hjälper en med att hitta jobb/praktikplatser. Vilket dom gjorde åt mig^^,
Jag är nu mera visstidsanställd på Lernia Bemanning i 6 månader. Och där har jag varit sedan 19 november, så det va snabba ryck på Jobbolaget. Just nu (sedan 19 nov) har jag varit på ett företag i Falkenberg. Jobbar i Tomtens verkstad, mer kan jag inte säga.
.
Men nu när jag har jobb, så har jag börjat planera 2 utbildningar. Eller 1 är "gammal", Make Up Artist, och den andra är Nagelteknolog. Så nu är det bara att vänta och se om jag får svar från ProfessionNails vad priset ligger på, finanseringen osv. Den ligger lagd på fredagar i 20 veckor vet jag iaf.
MUA ligger på 10 veckor Lör-Sön om jag väljer att gå på helgerna.
På de sättet kan jag både jobba och plugga på samma gång.
.
Snart dax att åka till jobbet. Har passet 12.00-21.00, Goa pengar när OBt går in ^^,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: