2010-04-27
 12:54:15

Indra <3

Ja nu är Indra nere på Våxtorp's Djurklinik och väntar på sin sterilisering. Kändes lite konstigt att sätta sig i bilen med ett koppel utan hund :/ Sist det hände så lät vi Nicki somna in ><, Så visst känns det skumt.
Men nu vet jag att Indra kommer hem ikväll eller i morgon beroende på hur hon verkar efter narkosen.
Enda risken med operationen, är att hon kommer ha lättare att gå upp i vikt. Men annars är det bara positiva saker. Men varför känns det då så konstigt!? Jag är nog rädd för att hon ska ändra sin personlighet eller något sånt, inte vara samma Indra som hon varit innan, den där mysiga, pratiga hunden. Jo det är det jag är rädd för känner jag nu inom mig.
Men det kommer gå bra. Får tänka på hennes bästa. Inga mer löp, ingen mer skendräktighet, hon blir lugnare.
Min vackra Indra <3

Får se hur mycket jobb det blir i sommar.
För DÅ, SEN, efter det, så ska jag boka upp mig på Make Up Artist - utbildningen
Som Make Up Store har.
Vet bara inte om jag ska ta det över helgerna (8 timmar/dag)
Eller
Vardagarna (4 Timmar/dag)
Risken med 8 timmars kursen är att eftersom jag inte "suttit" vid "skolbänken" på några år nu, så kanske det blir MYCKET att ta in under dom timmarna, och under 4 timmars kursen så blir det nog lagom!
Kan det vara något för mig tro?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: