2009-10-15
 21:30:28

.

Min nacke har börjat göra ont igen!
Mår illa av smärtan! Spyr snart!
Kan inte röra mig på kvällarna när kylan kommer.
Sitter med halsdukar runt nacken, tar varmduschar, gör min strechningsövningar.
Fan hur länge ska det hålla på?
Haft panikångest på kvällarna.
Gråter varje kväll.
Tackar varje natt för Indra, utan henne....
Hade jag inte orkat mer..
Ont både i kropp o själ!


Vad är det jag får ångest av då?
Jo, det mesta.
Kommer jag klara hyran, Indra's mat m.m
Jag får in 5300:-/månad i a-kassa (Minimum beloppet eftersom mina kassa-dagar är slut, men tackar att jag med i Livs A-kassa annars hade jag fått 3500:-/månad)   Men jag klarar mig precis, får ju in lite extra tack vare att jag jobbar på Östras...
Men det är ändå att paniken ligger där varje gång.
Sitter och kollar på Lyxfällan nu, och jag fattar verkligen hur folk kan köpa grejer NÄR PENGARNA INTE FINNS! Har du inga pengar så kan du inte handla!! Svårt att förstå? NEJ!
Det tycker inte jag iaf.. Har iofs lärt mig "hålla-i-pengar" sen jag gick på gymnasiet o bodde hemifrån. Alltid fått klara mig själv när det kommer till det med...
Nu tappade jag tråden med... ><



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: