2009-11-06
 19:34:05

Positiv!

Kan ni tro det;)
Jag mår bra! Riktigt bra faktiskt^^,
Mer än så kan jag inte berätta >.< Hihi
Inte än iaf.. Får se när jag kommer hem ifrån London^^,
Nu spelar jag BlessTheFall från datorn via tvn, Spela skiten ur min granne, hehehe.. Undra om han gillar musiken:P
Har precis städat hela lägenheten, till o med skurat golvet i köket, satt på knäna o skura (Va gör man när man inte har allt)
Imon blir det att åka till Danny, sen vidare till Köpenhamn där Tam Tam väntar oss^^, blir nog inte så många fester sen, finns inte så många bra arrangörer längre tyvärr -.-
Dagens (eller morgondagens) i-landsproblem: Va ska jag ha på mig då -.-
Nu blir det först situps, sen ska jag nog läsa lite, så jag blir klar med min bokserie någon gång
Knick Knack


Anna

Blessthefall är kärlek <3

Lyssna på Adept, dom är fedt bra! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: