2009-03-17
 02:22:13

.

Jag har haft grymt ont i nacken denna helgen. Så nu inatt fick jag ta en Tramadol, men gör fortfarnade ont, mår illa, och vet att jag kommer sova konstigt, skönt, men konstigt... Min nacke är svullen o varm, så måste ringa min läkare, eller om jag ska gå inom där imon när jag ändå ska till ams?

Varit o pratar med advokaten idag med, kändes skönt. Kanske kan få rätt på allt som har/haft med olyckan att göra.. Också dokumenterat det, utifallatt jag skulle få värre med naken ju äldre jag blir..

Känner mig tom o rastlös i min själ. Kanske ska ringa Elek o se om han har tid för en heling snart? Funderar på att ta en sista-minuten-resa nu snart, och få lite ny energi, nya krafter att kunna ta tag i allt.. Någon som vill med, eller ska jag kanske ta en resa själv, för att stärka mig själv? Vad vore bäst?

Jag har ingen ork längre, att bry mig.. 
Tack Anna o Hanna för att ni finns med o lyssnar♥
Tänk o kunna få ner alla tankar o drömmar som jag ändå tycks ha..
Bloggen är ganska bra ibland, att kunna skriva av sig, kanske inte allt, för då vet jag inte vad som hänt.

Fått lite nya ideer till lägenheten med. Får se hur jag väljer att ha det^^,
1½ månad kvar nu^^!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: