2009-01-04
 01:30:58

.

-Kanske ska köpa lägenhet.

Hitta min prins och börja
-Ett liv.

-Dax att börja kanske?
Komma ut ur min bubbla, (Eller hur var det du sa?)
Skulle inte tro det... Jag ska stanna i min bubbla, min fantasi-bubbla, Klarade går dagen, så visst fan ska jag klara morgondagen då. Vad är det för skillnad på dåtid o framtid, när det är samma gråa vardag?






Har skrivit ner lite på papper under mitt uppehåll ifrån bloggen, som jag ska skriva in här när jag har tid, lust och ork.
Har lite planer, lite tankespridningar, lite som tar min tid just nu. Så hinner inte som det ser ut nu iaf..


OVER AND OUT!


Erika

Vad har Issa tagit på den där bilden? :D



Och tösen, förlovning?



PUBLICERAT: 2009-01-04, 12:19:01 | URL: http://tripteaser.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: