2009-02-15
 00:42:49

Utökningen i familjen

Kom äntligen till Billy i fredags.. Fredagen den 13;) Min turdag?
Den som jobbar ordentligt kommer alltid fram^^, Man ska ALDRIG ge upp. JAG ger ALDRIG upp!!
Han jobbade med att få fram en bra bild, sa till mig att jag var omständig, men hade jag inte varit det så hade han inte jobbat på min tatuering^^, Tur man har att vara omständig^^ Haha. Iomed att det inte finns några konturer i min tatuering, så fick han börja "bakifrån" eller vad man ska säga.
Satt i 2-2½ timme med denna.. O den kändes!      Ni som känner mig vet min smärtgräns, eller ja, den höga  smärtgräns som jag har när det kommer till vissa saker.. Fanns vissa delar utav tatueringen då jag bara ville säga; Nu lägger jag ner, nu klarar jag inte mer. Eller iaf be honom ta en paus i arbetet så min arm fick vila.
Men jag är som jag är^^, jag tog en klunk av mitt vatten, tog ett andetag, och höll ihop^^,
Smärta är mitt nya andra namn^^, Hahaha!
Känslan av att tatuera på detta området (handleden/underarm) är som att skära sig, på papper eller något, och sen fortsätta på samma ställe, om och om igen! Och om och om IGEN! Och... Nej, men den känslan. Oändlighet!
Nu är nästa projekt min tatuering på revbenen! Mitt största och kanske (kanske) sista. Eller?! Nej inte sista, men ja.. Det största^^,

Men nu sitter du här, lilla Phenix. (Lilla) i Oändlighet! Unendlichkeit!


däcket

så jäkla grym den blev =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: