2009-02-17
 23:10:24

Träning



Så! Äntligen har man kommit igång med träningen igen!!
Tränade 45 min kondition igår (Måndag)
30 min kondtion + 30 min styrka idag (Tisdag) + 1 timmes träning (promenad) med Indra
I morgon (Onsdag) fortsätter träningen som vanligt, med kondition 30-45 min, Redan klockan 07.00!! Wanna joina?
Torsag kör jag och Anna samma pass som Tisdag, kanske 30 min kondition efter oxå? Vad säger du Anna? *Tittar på och väntar på svar* Hon svarade att vi skulle köra 30 min efter med. SÅ nu kör vi
Fredag blir det samma pass som Onsdag. Vad säger du Anna? *Tittar på och väntar på svar* Klartecken där med^^
Kan hända att det kommer bli 2/dag, beror helt på hur mycket energi som jag har.

Så här kommer mina veckor se ut framöver!
Blir lite jobb imorgon kväll och Torsdag.. Mellan 21.30-02.00
Så blir träning, lite jobb, häng med Anna.. *Anna säger: Det är najs^^,*
Så återigen. kommer jag bli offline på MSN, här, badboll och mobilen, iofs så är den rätt död ändå... I'm totally devided to this right now, so don't disturb me!

Det var någon som sa till mig att hitta något att lägga min tid på, så att jag slutar fokusera på att må dåligt. Så varför inte ta ut all energi på gymet? ^^, Det är ju detta som jag brinner för, kropp & hälsa, Eller iaf min syn på hälsan. Min syn på att må bra, och se bra ut.. Allt i ett o samma packet..


KNICK KNACK! *Anna is saying HAMMA*



Hanna aka NumberOneBullet

Träning is the shit! Jag ska också försöka vara så flitig!



PUBLICERAT: 2009-02-18, 00:46:52 | URL: http://hannaludmila.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: