2009-02-19
 17:18:09

1/5

JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!!

Från 1 Maj bor jag där, om jag inte får flytta in tidigare^^,
Snabba beslut^^
Var inne på Akelius hemsida och registrerade mig på en 1:a på 42kvm.. En vecka senare får jag brev om att jag är en utav dom utvalda att titta på den^^ Blev jätte glad redan då.. Ringde till handläggaren (som var jätte trevlig) och sa att jag var intresserad utav den. Hon frågade om jag varit och titta på den, vilket jag inte hade. Så hon sa till mig att ringa till lägenhetsägarinnan och boka tid för att titta på den, och sen återkomma om svar, men hon visste redan nu att jag var intresserad utan att ha tittat på den...

Var och tittade på den igår, och blev så kär iden, kändes bra redan jag tog första steget in. Så ringde idag till handläggaren på Akelius vid 9.30 (även om jag ställde kl på 8.30, så somnade jag om iomed att jag kom hem 6 imorse) Hon frågade vad jag tyckte om den och om jag fortfarnade var intresserad utav den, mitt svar blev att lägenheten var helt underbar och att jag fortfarnade var intresserad^^,. Det var jag och 2 till som sagt JA om lägeheten, och idag var sista dagen så beslutet skulle tas idag, eller imorgon.

Vid 14.30 så ringer mobilen och jag ser att det är ifrån Akelius.
Hon berättar att dom kommit fram till ett beslut (hon lät inte så uppåt först, så min första tanka var; FAN! jag fick inte den) Då kommer hon med beslutet: Det är DU som får lägenheten! Du lät så exalterad idag när du ringde, så det kändes rätt att du skulle ha den.
Jag blev såååååå glad att jag hoppade upp o ner, o tackade henne sååå mycket^^,
Ska in o träffa henne nästa vecka och skriva på papper osv.

Så NU har jag en lägenhet oxå^^, JIPPIE
*JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET! JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: