2009-12-29
 06:37:25

Indra <3

Indra ♥


Hon är den största anledningen till att jag sitter här idag.
Jag måste tänka på hennes bästa.
Och det gör så ont i mig att jag ensam tänker denna tanken,
Vet inte om det bästa hade varit att få henne till någon annan.
Någon som har mer tid
Mer tid att träna med henne.
Hon har sånt driv!
Sån energi!
Sån livslust!
Viljan att lära sig nytt.

Kom hem från jobbet vid 5.30 tiden i morse, när jag här något konstigt när jag står nere vid porten till trappen. Stannar upp o lyssnar. Då hör jag hur Indra yler! Har ingen aning om hur länge hon hållt på, så måste nog gå till dom närmsta grannarna och be om ursäkt. Hon äter/tar sönder grejer som är i köket (Där hon får vara när jag inte är hemma, bla när jag jobbar på nätterna). Jag kan ju inte ha henne på "hunddagis" för inget är ju öppet när jag jobbar.
Kanske ska leta efter ett tag jobb så jag kan behålla henne?!
Jag vill inte förlora henne!

Ska prata med mamma o pappa o se va dom säger. Pappa vet jag redan va han kommer säga: Sälj/avliva henne! Mamma vet jag inte va hon kommer säga.

Hon är ju min största anledning till att hålla mig själv i liv! Hon är mitt ljus i mina mörkaste mardrömmar!

Måste ju tänkte på hennes bästa. Vad som är bäst för henne.
Kan det vara separationsångest hon får när hon blir ensam? Kan det vara anledningen till hennes "hyss"?
Eller är det ren understimulans? Eller båda? Jag kan ju inte ens gå på toaletten o stänga dörren utan att hon börjar gnälla. Hon är en riktig "mammagris"!

Jag måste verkligen fundera på detta. Indra Går före allt, och ALLA! Till o med före mig själv!
Vad ska jag ta mig till? Kan inte sluta gråta!!!
Jag kanske kommer förlora min älskade vän! ♥




Martina

Du kan ju alltid kolla efter "dagmatte" om det finns någon som kan ha henne den tiden du jobbar.



PUBLICERAT: 2009-12-29, 17:51:41 | URL: http://martinag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: