2009-12-25
 19:51:11

Hjälp till nyår?!

Jag behöver hjälp o tips på vad man kan ha till nyår.
Make Up?
Outfits?
Hår?

HELP!!
Martina tycker jag ska köra på svart/silver / vitt och glitter, sotning o lösögonfransar.
Testar det, ska in o kolla lösögonfransar nästa vecka^^,



Va ska man hitta på?
Jag ska fira nyår i Sthlm ^^,

Bussen går klockan 08.00 o är uppe 17.15.. Fy fan säger jag
Ja kommer vara död, jobbar natten till Torsdag, o vet inte hur länge jag jobbar!
Vet inte va jag ska ha med mig, eftersom jag inte ens vet va ja ska ha på mig. *Dagens I-landsproblem* Haha
Har oturen att jobba på Söndagen efter nyår, o börjar kl 20.00, men ska kolla med chefen om det finns chans att kunna börja senare, eller ta ledigt den natten helt... *Hoppas*
Jag har fastnat för mohawk's frisyrer... Det är så jävla snyggt! Passar på både killar o tjejer... Vill ha, men skulle nog inte passa på mig, o jag vågar inte riktigt göra det själv ><,
Kommer jag bli sjuk? Ingen aning. Just nu känns det så ><, Ont i kroppen och är trött. Kanske ska dricka mer te, ta varma duschar och INTE gå ut o gå med Indra i shorts när det är snö ute... Finns ingen snö kvar hos mig längre i vilket fall, men kanske ska skippa shortsen till sommaren.

Ska göra en lista om några dagar, på vad jag gjort detta året.
Och jag utmanar nu ER till att göra det samma^^,


Anna

Anna will rota runt i din garderob! ;)

Jag has såpbubblor! ;O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: