2009-12-16
 00:19:00

Draft: Dec. 16, 2009

(Halmstad by night, photo by me)
Jag hatar att känna mättnads känsla!
Jag känner mig mycket duktigare när jag känner hunger!
Konstigt?
I don't know
You tell me
Jag mår illa just nu iaf.
Kan vara att mättnads känslan, är väldigt lika panikångestkänslorna jag hade mycket innan.
Som tack o lov är borta!
Mycket som hänt sen jag skrev sist^^
På inspirationsplanet; Kanske inte så mycket som hänt än, men planerna o skisserna finns. Börjar på ett par imorgon när jag kommer hem från en roadtrip till Helsingborg, där Ikea, Väla o Danny väntar.. Blir några längder i bassängen imon med, ska se hur nacken klarar det. Om det känns bra, så står simning o löpning högst upp på träningslistan.
Tappar hela tiden fokus på vad jag ska skriva ><
Koncentrationen kanske inte är den bästa.
Knick Knack


Erika

Det är inte konstigt, det är sjukt. Har du vart i kontakt med dem där än?



PUBLICERAT: 2009-12-16, 16:16:02 | URL: http://tripteaser.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: