2008-05-15
 23:19:29

Tankar

För ett tag sedan gav jag upp.. Allt
Sen hände något. Jag kände hur jag var på väg tillbaka. Men lika fort försvann allt


Om ni inte insett det, så har jag gett upp. Igen

Krafterna är på väg tillbaka.
Fast! Är dom verkligen det?
Måendet kommer och går.
Har jag nåt fram till lyckan ännu?
Knappast!
Återstår att se, få tillbaka känslorna.
Känner man av det?
Hinner jag vänta?
Eller tar måendet och känslorna över helt




Hatar min kropp!! Verkligen jätte mycke. Kan inte direkt säga vad det är jag inte trivs med, men det är en del.
Finns inget eller ingen som kan ändra mitt tycke och mina tankar om min kropp!!
Har du någonsin känt avsky till dig själv?!
Det har jag.
VARJE dag!!

Vill vara stark som vissa utav mina vänner. Men jag vet inte riktigt hur!
Kanske, tack vare en person, så kanske jag kan ta mig tillbaka till mitt gamla jag igen

Skulle varit underbart!




Fick Detta som värmde i mitt hjärta

"Fan va ja saknar dig förresten! Vill ha dig HÄR! Vill ha en riktig nära vän här i London, dig, Som e som mig. Ibland känner jag mig så jälva annorlunda här borta. Du vet hur du & jag e, träffar liksom inga andra som e som oss, hehe"

Tack sötnos för att du finns i mitt liv o gör de lättare♥


Darkweaver

Tror alla känner avsky till sin egen kropp då och då, de gäller bara att inte ge efter för de och låta det ta över. Men du har rätt, ingen kan ändra din åsikt, du måste bara inse att din åsikt e fel :) Du är jättevacker Sandra, det är inget fel på dig.. Varken på insidan eller på utsidan.



Krafterna kommer tillbaka, så länge du inte ger upp kommer dom dag för dag. Ger du upp får du lika lång väg att kämpa som du redan kämpat.. Onödigt slös på energi om du redan var halvvägs.



Upp med hakan bumsan, allt kommer att lösa sig, ja vet hur förjävligt den jävla frasen låter, men grejen är att den e sann.. Faktiskt.. :)



Du betyder så otroligt mycket för mig vännen, du får inte ge upp eller försvinna! <3



Puss o kram på sötoffer nr 1 ;)


Darkweaver

Typiskt.. skrev ett jättelångt kommenterande osså försvann de bara när jag tryckt på "Skicka" >.< Får skriva om de när jag kommit hem från jobbet o du typ står o väntar på mig :P



PUBLICERAT: 2008-05-16, 06:56:36 | URL: http://darkweaver.blogg.se/
Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: